sorry sorry dude.

hayy, hade det underbart igår... ni vet sånt saker som sitter på en pinne så ska man kasta på en sak, så han ramlar ner ? jag kasta på en sån, så minna jag alla (:$) men iaf.. han bara jävla svensk blondi. så jag fick typ damp, jag bara, din jävla luffare, du har inget hus, bor på den jävla pinnen, såklart så skratta typ min släkt, men iaf.. åkte nog alla saker på bakken ! UTAN ATT SPY ! jag jag blir lätt yr ... så ja.. sen bestämde jag & min kusin michelle att jag skulle sova hos hon. så därför uppdaterade jag itne igårkväll eller i morse! men ska förmodligen in till stan, ska fråga maty eller lia om dom kan träffas ... men vi hörs! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0