RESPEKTLÖSA IDIOT .

hatar när killar säger att en tjej är tjock.. och det är någon man inte ska säga till mig, visst tycker du att jag är det , så tyck du de ... men du behöver fan inte säga " jag kan inte tjutsa dig för du väger för mycket, väger fan nästan 90 kg!" e du helt fukking dum i ditt feta huvud.. ? ? ? ? ?
---------------------------------------------------------------------------------------------------
DAMP YAO' helt ärligt ? det där uppe va en andledning till att jag itne va på humör innan... behöver inte gå in på något mer ... men iaf.. just nu sitter jag med två datorer .. en som jag bloggar på och är inne på fb, sen en jag ser andra avenyn på :) nörd yao.. men iaf..nu ska jag fortsätta se de & sen ska jag typ bara nörda mig... med mitt godis ;) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0